
E-mail marketing automation
dla e-commerce
→ „Chcę wdrożyć e-mail marketing, ale nie wiem, od czego zacząć”.
→ „Nie mam pomysłu na treści”.
→ „Nasza baza subskrybentów jest martwa, nie generujemy leadów…”
Opisane sytuacje są Ci bliskie?
W skutecznym e-mail marketingu
Wybierz

Obsługa e-mail marketingu w moim wydaniu to:

uporządkowany i przemyślany proces – od strategii, przez wdrożenie automatyzacji, po optymalizację działań

maile oparte o strategię contentową – spersonalizowane
i angażujące treści bez spamowania

nowoczesne narzędzia, nieszablonowe pomysły i systemy automatyzacji dopasowane do Twojego biznesu

01. Na ratunek porzuconym koszykom
Porzucone koszyki są Twoim utrapieniem? Spróbujmy je odzyskać!
Opracuję scenariusz automatyzacji, który:
- samodzielnie wykryje porzucony koszyk
- wyśle wiadomość do klienta w ustalonym czasie
- jeśli klient nie skusi się na zakup, wyśle ponowną wiadomość z zachętą w postaci spersonalizowanej oferty promocyjnej lub z kodem rabatowym.

02. Powitaj odbiorcę, jak należy
Wywołaj świetne pierwsze wrażenie i wszystkie kolejne.
Zaplanuję sekwencję mailową, która:
- powita odbiorcę dołączającego do nowej listy specjalnym kodem rabatowym lub darmową dostawą
- przysłuży się budowaniu relacji, przybliżając Twoje wartości lub pozytywne opinie
- przybliży odbiorcy Twoją ofertę, w tym najpopularniejsze produkty
01. Strategia
Audyt
Jeśli masz za sobą działania e-mail marketingowe, zacznę od
Strategia e-mail marketingowa
Utworzenie i segmentacja bazy odbiorców
Strategia contentowa
Pomoc w wyborze narzędzia
Opracowanie scenariuszy automatyzacji
Porzucone koszyki, powitanie nowych subskrybentów/klientów czy reaktywacja nieaktywnych klientów to tylko pierwsze z brzegu sytuacje, w których maile mogą wykazać się skutecznością.
Chcesz zobaczyć więcej? Zobacz przykładowe scenariusze!
01. Na ratunek porzuconym koszykom


03. Akcja reaktywacja
Klient zapomniał o Twoim istnieniu? Nic straconego!
Zaprojektuję scenariusz, który zachęci go do ponownego skorzystania z Twojej oferty:
- ustalę czas oczekiwania na wysyłkę pierwszej wiadomości np. 180 dni
- zaplanuję częstotliwość maili oraz ich treść – spersonalizowane wiadomości z rekomendacjami, promocjami i przypomnieniem o wcześniejszych zakupach
- w zależności od reakcji klienta zaproponuję różne scenariusze kolejnych wiadomości np. wysyłkę jednorazowego kodu promocyjnego lub większy rabat.

02. Wdrożenie
Czas przekuć strategię w efektywne działania e-mail marketingowe.
Wsparcie we wdrożeniu narzędzi do automatyzacji
Wdrożenie scenariuszy automatyzacji
Utworzenie szablonu bazowego
Dostarczalność

03. Podsumowanie
Gdy dobrze naoliwiona machina e-mail marketingowa ruszy,
Film instruktażowy
Przygotuję film, dzięki któremu osoba zajmująca się e-mail marketingiem w Twojej firmie będzie wiedziała, jak prowadzić kampanie i analizować ich wyniki.
Warsztat
W przypadku dużych projektów obejmujących szereg działań po wdrożeniu narzędzi e-mail marketingowych organizuję warsztat, w czasie którego pokazuję, jak zarządzać mailingiem.
Podsumowanie z dobrymi praktykami

Potrzebujesz opieki nad kontem po wdrożeniu e-mail marketingu?
Proponuję regularną współpracę, w ramach której:
01. zajmę się tworzeniem wiadomości mailowych w Twoim narzędziu
02. przeanalizuję wdrożone scenariusze automatyzacji i zaproponuję ich optymalizację
03. służę wsparciem w przypadku problemów z dostarczalnością.